T-shirty i reklama

t-shirty

Rozejrzyj się po swoim najbliższym otoczeniu, może czytasz mój blog modowy w metrze, w kawiarni, a nawet w pracy; ile osób, któe widzisz teraz, nosi T-shirty z nadrukiem? Najprawdopodobniej jest tu ktoś, kto ma na sobie jakąś wiadomość, projekt lub logo. Zadaj sobie teraz pytanie, jakiego rodzaju osądu już podświadomie dokonałaś na temat tej osoby. Czy wyglądają elegancko? Czy wyglądają fajnie? Czy wyglądają profesjonalnie? Rozpoznajesz markę z koszulki? Być może widziałaś logo już wcześniej, noszone przez innego przechodnia. Teraz widzisz to, prawda? Prawdziwa moc którą mają T-shirty. Z tego właśnie powodu przy zamawianiu drukowanych towarów promocyjnych, szczególnie na imprezy firmowe, należy wziąć pod uwagę T-shirty z nadrukiem.

T-shirty i reklama

t-shirtyObecnie wydaje się, że reklama cyfrowa jest bardzo potrzebna, jednak wielu przedsiębiorców marnuje ogromne sumy na drogie i nieefektywne kampanie marketingowe, takie jak reklamy telewizyjne i w czasopismach. Podczas gdy tego typu główne kampanie marketingowe są czasami niezwykle skuteczne, inteligentni właściciele firm wiedzą, że nie zawsze jest to najlepsze rozwiązanie. Czasami łatwiej i skuteczniej jest nawiązać bardziej bezpośredni kontakt z publicznością. Myślę, że już teraz widzisz, jak ważne są T-shirty damskie i dlaczego są one wykorzystywane przez tak wiele firm do promowania ich nowych usług, produktów i ofert.

Dlaczego nosić koszulki z nadrukiem?

Wystarczy o tym pomyśleć, jesteś na imprezie korporacyjnej, otoczona przez konkurencyjne firmy, które specjalizują się w tej samej dziedzinie co Ty. To właśnie w tego typu środowisku zaczyna działać prawdziwa potęga towarów promocyjnych, takich jak drukowane T-shirty. Spójrzmy prawdzie w oczy, klient znacznie częściej podchodzi do stoiska, które ma spójny i atrakcyjny design z personelem wyposażonym w strój dopasowany do jego potrzeb. Ale w jaki sposób można wykorzystać zalety drukowanych T-shirtów a ponadto w jaki sposób najlepiej wykorzystać je do maksimum swoich możliwości?

Na dużej imprezie oczywiście nikt nie będzie nosił T-shirtu z napisem „4 opony za cenę 3″. Musisz tworzyć projekty, które ludzie chętnie by nosili – zmuszać ich do zainteresowania się twoją marką, sprawiać, by chcieli być częścią Twojej sprawy. Na przykład, powiedzmy, że organizujesz imprezę charytatywną; rozdawanie poszulek oznaczonych logo charytatywnym oraz sponsorów imprezy sprawi, że ludzie będą dumnie nosić te T-shirty. Będą przy tym działać jako darmowe, chodzące billboardy, promujące zarówno Twoją markę, jak i organizacji charytatywnej. Firmy robią to, ponieważ jest to proste i tanie, a pracownicy i klienci mogą stać się ambasadorami marki.

 

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz